Teenus on mõeldud ettevõtetele, kes ei soovi ise konfigureerida ega seadistada Microsoft 365 admin portaalis kasutajaid, liste, gruppe, õiguseid ega litsentse.

Selleks, et teil oleks olemas tugi inimese näol, kes teid antud tegevustes aitaks, siis oleme välja töötanud lihtsa ja soodsa teenuse nimega Microsoft 365 helpdesk tugiteenus. Microsoft 365 helpdesk tugiteenusega pakume tuge peaasjalikult Office 365 ja Microsoft 365 lihtsamatele küsimustele ja tegevustele.

Micrsosoft 365 helpdesk tugiteenusega kaasneb ka Primend Marketplace kasutamise võimalus, kus saate vajadusel ise teostada lihtsamaid tegevusi ning pakume päevapõhist arveldust läbi Primendi arveldussüsteemi (Ei vaja teie ettevõtte krediitkaardi kasutamist Microsofti keskkonnas)

Microsoft 365 helpdesk tugiteenus maksab 2€ kasutaja kohta ühes kuus. 

Microsoft 365 helpdesk tugiteenus sisaldab: 

kasutajate loomine
kasutajate eemaldamine
kasutajate paroolide resettimine
litsentside ajaloo logi
meililistide loomine ja kasutajate listi lisamine/eemaldamine
O365 SecureScore hindamine ja ettepanekute tegemine
kindel tugiisik O365 teenuste küsimustes
helpdesk online teeninduskeskkond: tööde registreerimine, tööde jälgimine, aruandlus
Primend Marketplace kasutamise võimalus
 
Microsoft 365 helpdesk tugiteenuses ei sisaldu kasutajatoe tugiteenuses pakutavad teenused.