Kasutame kolmandate osapoolte teenuste küpsiseid turundustegevuseks ning kasutajate külastuste analüüsimiseks. Täpsemat infot saate kui külastate linki "Primend Privaatsuspoliitika".

Võrgulahendus teenusena

Agiilne, optimaalne ja turvaline võrgulahendus

Turvaline, kiire ja taustal märkamatult toimiv võrgulahendus on alus ettevõtte tööprotsesside sujuvaks toimimiseks. Ärikriitilistele andmetele peab olema igal ajal tagatud turvaline ligipääs. Kui veel mõned aastad tagasi oli kvaliteetse IT taristu eelduseks märkimisväärne investeering, siis kiiresti muutuvad ajad nõuavad paindlikumat ja teenusepõhist lähenemist.

Primend pakub agiilset ja optimeeritud kuupõhist võrguteenust, et vältida suuri väljaminekuid IT-s. Enamus meie teenused on paindlikult kasutaja-, teenuse- või kuupõhised. Nüüd on lisandunud meie portfelli ka võrgulahendus koos seadmete ja haldusteenusega. 

Ajakohased võrguühendust tagavad seadmed

Võrgulahenduse teenuse ülesehitus hõlmab vajalikke tulemüüre, kommutaatoreid (switch) ning WiFi seadmeid koos pilvepõhise haldustarkvaraga.

Võrgulahenduse teenuse komplekti ei kuulu interneti ühendus ja interneti teenusepakkuja poolne modem/ruuter (vajadusel saame pakkuda koos Elisa Eestiga terviklahendust).

Turvaline ja monitooritud võrguühendus

Peale seadmete paigaldust ja seadistust võtab Primend kogu lahenduse enda hoolitseva toe alla. 
Primendi tugiteenused võrgulahenduse haldusteenusele

  • seadme ja kokkulepitud teenuste 24/7 monitooring;
  • monitooringu teadetele reageerimine kokkulepitud SLA jooksul;
  • seadme tarkvara uuendamine;
  • seadmete konfiguratsiooni varundamine;
  • kaugtöö jaoks kasutajate ligipääsude seadistamine;
  • seadme rikke korral seadme vahetus.

Primend garanteerib rikketeatele tööajal reageerimise vastavalt järgmistele kategooriatele (SLA)

  • 1 tunni jooksul - INTSIDENT – juhul kui pole töökorras vähemalt üks võrguseadmel töötav ärikriitiline teenus
  • 4 tunni jooksul - PROBLEEM – juhul kui pole töökorras võrguseadmel töötav teenus, mis ei ole ärikriitiline

Vastavalt kliendi vajadusele paneme kokku võrgulaheduse, valime välja seadmed, seadistame kaabli- ja WiFi võrgu nii oma töötajatele kui külaliskasutajatele. Monitoorime seadmeid ja teenuseid, seadistame ligipääsud,
paigaldame tootja turva- ja tarkvarauuendused, varundame seadme konfiguratsioonid ning rikke korral vahetame seadmed.

Näidispakkumus kliendile, kus töötab 40 - 50 töötajat ja asub ühes lokatsioonis

  • tulemüür Fortigate FG60F
  • 2x 24-port Switchi
  • 4x WiFi access pointi

KOKKU 165€ kuus

Küsi pakkumist

Lae alla tooteleht