Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Primend Azure´i tugiteenus

Tänapäeva ettevõtetel on vaja tulla toime oluliste väljakutsetega, alates kaugtöö infrastruktuuri kasutuselevõtmisest ja järjest kasvavate küberrünnakutega toimetulekust kuni toimetulekuni vähenenud rahavoogudega.

Azure’i abiga saate kasutada hästi kättesaadavat, skaleeritavat ja turvalist pilveinfrastruktuuri – makstes üksnes nende ressursside eest, mida kasutate.

See aitab teil:

  • suurendada kaugtöö produktiivsust sujuva virtuaalse töölauakogemusega
  • töötada tõhusalt, kasutades ühesuguseid turbe ja halduse võimalusi
  • säästa pilve üleminekuga raha ja kasutada olemasolevaid investeeringuid paremini ära

Primendi Azure’i kasutajatugi – põhipakett

  • Teise taseme kasutajatoe teenus eesti, läti, leedu, vene ja inglise keeles.
  • Igakuised teenusearuanded.
  • Arveldused – Primend on Microsofti CSP partner ja saab pakkuda paindlikku litsentsimudelit ning arveldusmudelit. Litsentside ja püsitellimuste haldamine toimub läbi veebiportaali Primend Marketplace ning klientidel on sellele juurdepääs. Aruandlus ja integreerimine Power BI-ga:
    •  Selged kuluread arvel – püsitellimused, ressursigrupid ja teenused arvetel, millel on kaasajastatud Azure’i paketi pakkumised.
    • Tutuvu näidis raportiga SIIN
  • Kiired vastused kõigile tehnilistele küsimustele. Primendil on üle 30 Microsofti tehnilise eksperdi.
  • Otsesuhtluse ja probleemi eskaleerimise võimalused Microsoft Advanced Support for Partners (ASfP) kõrgetasemelise tehnilise toega.
  •   Kokkulepitud teenusetaseme leping kõigi päringute (juhtumite ja probleemide) puhul.
  •   Azure’i ja Microsoft 365 pilveteenuste konsultatsioonid. Tehnilised ja ärialased konsultatsioonid.

Primend Azure´i kasutajatugi

  • Üks-ühele kaugkonsultatsioonid Primendi tehnilise konsultandiga:
    • Isiklik üks-ühele tehniline juhendamine
    • Ekraani jagamine
  • Arhitektuuri, juurutamis- ja migreerimisplaanide ülevaatamine mis tahes lahenduse juurutusplaani optimeerimiseks.
  • Parimate praktikate, võrdlusarhitektuuride ja lisajuhiste pakkumine, mis aitavad teie lahendusi ette kujutada, et vähendada pilveteenuste elutsükliga seotud riske.
  • Asjatundjate teadmiste edasiandmine, et parandada pilvetehnoloogiate kasutamise oskusi, eesmärgiga suurendada rahulolu, vähendada eskaleerimist ja kulusid.
  • Azure AD jälgimine ja integreerimine erinevate teenustega:
    •  Kasutajate haldamine ja rolliõigused
  • Soovitused ja leidude kokkuvõte, mille abil tagada projektide puhul, rakendamisel ja juurutamisel ajakavast kinnipidamine.

 Primend Azure põhjalikud konsultatsioonid

  • Põhjalik konsultatsioon on tehniline süvitsiminek keerukate lahenduste puhul. Selle käigus võidakse uurida lahendusi, mis hõlmavad erinevaid lahendusvaldkondi või nõuavad distsipliinideüleseid teadmisi toodetest. Need lahendused võivad olla seotud konkreetse fookusega, näiteks turbeprotseduuride optimeerimisega, või toodetega, mis nõuavad kohandatud sätteid või konfiguratsioone. Põhjalikud konsultatsioonid võivad hõlmata tehnilisi dokumente, kohandatud demosid, koodinäidiseid, keerukaid automatiseerimisjuhiseid, lahenduse skaleerimist puudutavaid nõuandeid ning tehnilisi ressursse kohandatud aruandluse ja jälgimise stsenaariumide jaoks.

Loe Microsoft Advanced Support for Partners program (ASfP) teemalist blogipostitust siit.

 

Küsi pakkumist