Korduma kippuvad pöördumised

1.

Kuidas oma arvuti parooli muuta?  

  Kui arvuti on kontori võrguga ühendatud:
 
  • Vajuta klaviatuuril CTRL + ALT + DELETE ja siis vali avanenud aknas "Change password".
  Kui arvuti ei ole kontori võrguga ühendatud:
 
  • Pane VPN käima ja logi sisse.
 
  • Vajuta klaviatuuril CTRL + ALT + DELETE ja siis vali avanenud aknas "Change password".
 
  • Logi VPN-st välja ja logi sisse uue parooliga.

2.

Arvuti on aeglane, mida teha?

 
  • Proovi programme sulgeda ja kui midagi ei muutu, võta ühendust IT toega.
 
  • Tee arvutile restart.

3.

Kuidas Microsoft Office 365 veebikeskkonnas e-kirju lugeda?

 

4.

Outlook ei avane arvutis

 
  • Proovi arvutile restart teha.
 
  • Kui restart ei aita, võta ühendust IT toega.

5.

Lähen puhkusele ja e-kirjad tuleb suunata kolleegile. Kuidas seda teha?

 
 

6.

Kuidas panna peale "Out Of Office" teadet?  

  Out Of Office teadet saab peale panna nii Outlooki desktopi rakenduses kui ka veebikeskonnas:
 
  • Outlook desktop rakenduses ava File > Info > "Automatic Replies".
 

7.

OneDrive ei sünkrooni faile üles

  Kontrolli kas OneDrive töötab. Selle ikoon peab olema taskbari paremas nurgas (või asub peidetud ikoonide all).
 
  • Halli värvi ikoon: OneDrive on väljas. Vajuta selle peale ja logi sisse.
 
  • Sinise värvi ikoon: OneDrive on sisselülitatud. Vaata järgmiseid samme.
 
  • Kui OneDrive töötab, vaata, kas OneDrive annab teada sünkroonimishäiretest.
  Kontrolli kas sünkroonimine on sisse lülitatud:
 
  • Tee OneDrive ikoonil paremklikk. Vali "Settings" >Tab "Back up" >"Manage back up"  > ja jätka järgmiste sammudega mis tulevad lahti uues aknas.
 
  • Kui OneDrive justkui sünkrooniks faile, aga midagi ei muutu, võid proovida arvutile restarti teha. 
 
  • Kui restart ei aita, siis võta ühendust IT toega 

8.

Kuidas OneDrive pilve pealt faile vaadata?

 
 
  • Avaneb Office vaade, vali paremalt OneDrive ikoon.

9.

Kuidas jagada faili/kausta OneDrive keskkonnas  

 
  • Kui tahad arvutist faili välja jagada, kliki OneDrive ikoonile kaks korda peale;  
 
  • Vali fail/kaust ning parema klikiga vali "Share";  
 
  • Avanenud aknas tuleb kirjutada inimese e-posti aadress, kellele jagada soovid;
 
  • Vajuta "Send" ja ongi tehtud. 

10.

Digiallkirjastamine ei tööta

 
  • Vaata kas ID-tarkvara pakub uuendust .
 
  • Kui ID-tarkvara on kõige uuem, võta ühendust oma IT toega, kes teevad tarkvarale paranduse.

11.

 ID-kaardiga/mobiil-ID-ga ei saa panka sisse logida 

 
  • Kas ID-kaardi tarkvara näitab lugejas ID-kaarti? 
 
  • Kontrolli kas ID-tarkvara pakub uuendust.
 
  • Proovi teist veebilehitsejat.
 
  • Kui ükski nendest variantidest ei toimi, võta palun ühendust IT toega. 

12. 

Printeriga ei saa ühendust  

 
  • Kontrolli kas printer on sisselülitatud.  
 

Mure on printeriga: 

 
  • Printeri ekraanil on kuvatud veateade (paber või tint otsas, paber kinni jäänud jmt) Sellistel juhtudel juhendab printer edasi kuidas olukord lahendada.
 
  • Kui tegemist on printeriga kus ekraani pole, siis printeri nuppude kõrval on tavaliselt tuluke, mis hakkab tõrke korral põlema/vilkuma oranžilt. Sellisel juhul tasub proovida printeri restarti.  
 

Mure on arvutiga: 

  Kui printer on ühendatud USB-ga (printeri külge on ühendatud mitu juhet, millest üks on ühendatud arvutiga)
 
  • Arvutist ühenda lahti USB juhe, mis on printeriga ühendatud. 
 
  • Tee printerile restart.
 
  • Ühenda uuesti USB juhe arvutiga (peale ühendamist arvutiga peaks tulema lühike teavitusheli).
 
  • Proovi uuesti printida veendudes, et printimiseks on valitud õige printer.
  Kui tegemist on võrguprinteriga (printeri ja arvuti vahel pole juhet):
 
  • Proovi parandust läbi Windowsi: Start >Settings > Devices > Printer & scanners.
 
  • Ilmub printerite nimekiri, millega arvuti on ühendatud.
 
  • Vali nimekirjast õige printer ja vajuta "Manage" . 
 
  • Vajuta "Run the troubleshooter".  
 
  • Proovi printerit uuesti lisada: Start >Settings > Devices > "Printer ja scanners" > "+ Add a printer or scanner"  
 
  • Enne printeri lisamist oleks hea vana enne kustutada: Start > Settings > Devices > Printer & scanners -> Vali nimekirjast õige printer > vajuta "Remove device"  
 
  • Uue printeri lisamine käib samas vaates. Üleval vajuta "+Add a printer or scanner".(Allpool tekib nimekiri printeritest, mille arvuti on tuvastanud)  
 
  • Vajuta õige printeri peale ja vali "Add device" või "Install device".(Olenevalt Windowsi versioonist võib nupu nimetus erineda)  
 
  • Proovi uuesti printida  
 
  • Kui üleval toodud lahendused ei aidanud, võta ühendust IT toega.  
 

VÕTA ÜHENDUST:

+372 687 0606 tugi@primend.com