Klienditeenindus ja IT-tugi Balti riikides

Oleme kõik Baltikumi tiimid omavahel integreerinud ja pakume kasutajatuge samade väärtuste, kasutajatoe, kliendihaldusprotsesside ning standarditega. Meil on kokku 40 spetsialisti, kes räägivad 6 keelt ja kellel on kokku üle 30 erineva Microsofti sertifikaadi. Oleme Balti riikides üks Microsofti suurimaid partnereid ja meile on omistatud 5 korda Microsofti aasta partneri tiitel. 

Primendi kontorid asuvad Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Primend pakub lõppkasutaja tuge (1. tase), serveri ja võrgu tuge (2. tase) ning tipptasemel Microsoft M365 ja Azure’i konsultatsioone. Primendil on kõigi Baltikumi klientide jaoks üks tsentraalne andmekeskus „Primend Cloud“. 

 Lisaväärtus Balti riikides ühe IT-partneriga koostöö tegemisel 

 Esimese taseme lõppkasutaja tugi 

  Standardiseeritud ja tsentraliseeritud klienditeeninduse protseduurid kõigis kolmes riigis teie ärivajaduste toetamiseks 
  IT-teenuse haldus ITIL 4 sertifikaadi alusel 
  Tsentraliseeritud teenuseraportid kohalikele IT-juhtidele 
  Tsentraliseeritud IT-dokumendid 

Primendi sertifitseeritud spetsialistid 

  40 spetsialisti, kes räägivad eesti, läti, leedu, vene, poola ja inglise keelt 
  Spetsialistid, kellel on üle 30 Microsofti sertifikaadi, alates arvuti operatsioonisüsteemidest kuni kõrgetasemelise pilveinfrastruktuurini 

Baltikumi IT-toe eelised

  Ühesugune kasutajakogemus ja kliendirahulolu kõigis kolmes riigis 
  Väiksem arv IT-partnereid mis hõlbustab suhtlemist 
  Klienditeeninduse protsesside tsentraliseerimise kaudu saame kulusid optimeerida 
  Meil on ressursid klientide toetamiseks ja nõustamiseks kõigi IT-ga seotud küsimuste ja vajaduste korral 
  Tsentraliseeritud klienditeeninduse kaudu saame tagada tõhususe ja pakkuda juhtumite ning probleemide puhuks kiiremat SLA-d 
  Parem IT-riistvara hind ja sujuvam riikide vaheline logistika 
  Teenused ja lahendused kogu väärtusahela ulatuses. 

 

KÜSI PAKKUMIST ► LAE ALLA TOOTELEHT ►