Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

ISO sertifikaat

Primendi missioon on luua lahendusi inimestele, kes soovivad suurendada oma ettevõtte edu, ja seega on eesmärk parandada organisatsiooni kliendirahulolu ning üldist sooritust ja tulemuslikkust. Selleks, et suuta seda iga päev paremini teha, on Primend juurutanud ning võtnud kasutusele integreeritud kvaliteedi ja infoturbe halduse süsteemi (IMS).
ISO sertifikaadid hõlmavad kõiki teenuseid, mida Primend Eestis, Lätis ja Leedus pakub.

Primendi IMS põhineb kahel ISO standardil.

ISO 9001:2015 reguleerib mitmesuguseid kvaliteedijuhtimise aspekte. 

ISO 9001 on üks ISO tuntuimaid standardeid, mis annab juhised ja tööriistad ettevõtetele, kes soovivad tagada oma toodete ja teenuste pideva vastavuse kliendi nõudmistele ning pideva kvaliteedi parandamise. See standard tugineb mitmele kvaliteedijuhtimise põhimõttele, muu hulgas kliendikesksus, tippjuhtkonna motivatsioon ja mõju, lähenemine protsessile ja pidev parendamine. 
ISO 9001:2015 sertifikaat aitab tagada klientidele ühtlaselt kvaliteetsed tooted ja teenused, mis omakorda toovad kaasa hulga ärieeliseid. 

ISO/IEC 27001:2013 kehtestab nõuded infoturbe haldusele.

ISO 27001 on kõige tuntum ülemaailmne standard infoturbe riskide haldamiseks organisatsioonis ja infovara turbe tagamiseks. ISO 27001 määrab mitmesugused nõuded Primendi IMS-i kehtestamiseks, juurutamiseks, kasutamiseks, jälgimiseks, haldamiseks ja pidevaks parendamiseks. ISO 27001 nõuded aitavad tagada kõigi infovormide turbe, nt digitaalse, paberkandjal, intellektuaalomandi või pilvkeskkonnas olevate andmete turbe, ning samuti annavad need süsteemse raamistiku konfidentsiaalse info kaitsmiseks kõrvaliste isikute omavolilise juurdepääsu eest. See teema on Primendile eriti oluline, kuna tegeleme kliendi andmete ja infoga.
ISO 27001:2013 sertifikaat aitab kaitsta info konfidentsiaalsust, kättesaadavust ja terviklikkust ning näitab, et Primendi IMS on kooskõlas infoturbe parimate tavadega.