Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Aloja Starkelsen

Jānis Garančs | Tegevjuht

Aloja Starkelsen on tegutsenud peaaegu terve sajandi. 1937. aastal asutati Vidzeme piirkonnas Ungurpilsi külas väike kartulitöötlemistehas. See sai aluseks, millele rajati hiljem, 1991. aastal, ühisettevõte Rootsi põllumeeste kooperatiiviga LYCKEBY. Aloja Starkelsen on praegu suurim kartulitärklise tootja Balti riikides ja üks maailma juhtivaid orgaanilise kartulitärklise tootjaid. Lisaks kõigile neile toodetele olete võib-olla märganud supermarketite riiulitel Aloja tarretist, vanillisuhkrut ja küpsetuspulbrit.  

2021. aasta juunis avaldas Läti ajakirjandus uudise Aloja Starkelseni omanikuvahetuse kohta. Sel ajal pakus meie Primendi esindaja neile võimalust koostöö alustamiseks – et hõlbustada keeruka üleminekuprotsessiga kaasnevate IT-probleemide lahendamist. Kui IRLMD Food Solutions (Lätis tegutsev ettevõte, kellel on aastatepikkune ulatuslik rahvusvaheline kogemus) ettevõtte ostis, tuli kogu IT-infrastruktuur täielikult välja vahetada. 

Mõlemal ettevõttel seisis ees raske töö ja hulk suuri väljakutseid, et väga lühikese aja jooksul suurte muudatustega toime tulla. Koostööläbirääkimised algasid suvel ja 2021. aasta lõpuks oli juba vaja üleminekuprotsess lõpule viia. 

Meie ülesannete hulka kuulusid Microsoft 365 keskkondade eraldamine, võrguinfrastruktuuri korraldamine ja täiendamine, riistvara täielik väljavahetamine, võrguseadmete dokumentatsiooni koostamine ja IT-turbe reeglite sisseviimine. Pidime saama arukalt hakkama ka mitmesuguste pandeemia põhjustatud takistustega, näiteks mitme kuu pikkuste tarneviivitustega. Kuna tihe ajakava ei võimaldanud selliseid viivitusi, hakkasid meie eksperdid otsima alternatiivseid võimalusi. 

Infrastruktuuri lihtsustamiseks ja kulude optimeerimiseks viidi kohaliku serveri alleshoidmise asemel kõik andmed ja süsteemid pilve üle. Kuna Aloja Starkelseni äritegevus ja tootmine toimuvad Alojas (Põhja-Lätis, 120 km Riiast), teeb pilv ka igapäevase IT-toe palju lihtsamaks, andes võimaluse kõigega eemalt toime tulla. Kui Aloja Starkelsen Riias oma uue kontori avas, hoolitsesime nende uute IT-seadmete, võrguinfrastruktuuri ja muude IT-ga seotud küsimuste eest. 

Rääkides arvutiseadmetest, pakume neid Aloja Starkelsenile teenuse, mitte tootena, võimaldades neil seadmeid rentida. Sellise lahenduse väärtuslik eelis on osamaksete võimalus. Kümneid tuhandeid eurosid maksva uue arvutitehnika ostmine on üsna suur investeering. Seega on mõistlikum kasutada raha tõhusamalt, näiteks ettevõtte arendamiseks, tootmise ja personali jaoks, mis annab suuremat tulu. Lisaks on kõik seadmed kindlustatud. Kui arvutil on midagi viga, saab töötaja tõhusalt mõnel muul seadmel töötada, kuni probleemne seade parandatakse või tuuakse uus seade. 

Igapäevane IT-tugi on samuti parem. Varem asus Aloja Starkelseni IT-kasutajatugi Rootsis, mis põhjustas sageli probleemide lahendamisel viivitusi. Lisaks toimus suhtlemine inglise keeles. Praegu on meie Primendi tiimi pakutav IT-tugi kiire, tõhus ja seda osutatakse läti keeles. 

Mõlemad ettevõtted on ühise pingutuse tulemusena suurepäraseid tulemusi saavutanud ja plaanime jätkata koostööd ka tulevaste arenduste korral. Mõned edasised küsimused on finants- ja tootmisandmete analüüsi lahenduste juurutamine, eelnevalt määratud töövoo sisseseadmine jms. 

Kvaliteet kui ettevõtte väärtus on nii Aloja Starkelseni kui ka meie jaoks Primendis väga olulisel kohal. Pakkudes professionaalset ja tõhusat IT-tuge ja muutes igapäevased äriprotsessid lihtsamaks, tagame Aloja Starkelsenile võimaluse pühendada oma aeg ja tähelepanu täielikult oma toodete kvaliteedi hoidmisele ning parandamisele.