Pilveteenuse tugiteenus on mõeldud suurematele ettevõtetele, kus on olemas IT juht ja/või oma IT meeskond. Primendi väärtus teenuses peitub teadmistel ja kogemustel, mis oleme saavutanud erinevaid projekte tehes ja erinevaid koolitusi läbides. Oleme valdkonnaga kokku puutunud viimased 15 aastat ning meie meeskonna teadmised ja kogemused on vaieldamatult turu parimad.
Primendi meeskonna eesmärk on olla turu parim pilveteenuste tehniline konsultant ja teenuste juurutaja. Me tahame olla kindlad, et pilveteenuseid hankides valiksite õiged paketid ja hilisemal juurutamisel kasutaksite ära maksimaalselt pakutavaid võimalusi. Me oleme valmis tuge pakkuma kõige kohta, mis puudutab pilveteenuseid, nende kasutamist ettevõttes, migratsiooni erinevatelt platvormidelt Microsofti keskkonda, turvalisust ja haldust.
Pilveteenuste tugiteenuse võtmesõnad:
|
- Eesti-, läti-, leedu-, vene- ja ingliskeelne tehniline tugi
|
- Kindel tugiisik litsentseerimise küsimustes
|
- Suhtlemine kolmandate osapooltega (Microsoft Azure ja Microsoft 365 teenused, Amazon, Google, Pipedrive)
|
- Microsoft 365, Office 365 teenuste (OneDrive for Business, Sharepoint online, Teams, Power BI, EMS, Intune) tehniline konsultatsioon
|
- Azure teenuste tehniline konsultatsioon
|
- ADConnect, ADFS monitooring ja integratsiooni tugi teiste pilveteenustega
|
- Teenuste monitooring (pilveteenuse pakkuja poolne)
|
- Uute pilveteenuste juurutamise konsultatsioon
|
- Turvalisuse konsultatsioon, Secure Score analüüs ja soovitused
|
- Primend Marketplace - litsentside haldus ja arvelduse keskkond
|
- Reageerimine maksimaalset 1 tunni jooksul
|
|
Mis eristab Primendi pilveteenuste tugiteenust teistest:
|
- Me oleme alati kättesaadavad e-maili, telefoni või live-chati teel
|
- Tehniline ekspertmeeskond - kui te pöördute Primendi tehnilise toe poole, võite kindlad olla, et suhtlete pilveteenuste tehnilise eksperdiga. Me saame aru, et aeg on raha, selleks ongi meie eesmärk lahendada probleem kiiresti või leida kiire vastus
|
- Operatiivsus - Kui te kontakteerute pilveteenuste toega, siis võite kindlad olla, et töötame pingsalt ja kiirelt lahendamaks teie mure või leidmaks sellele vastust. Me ei lahenda lihtsalt teie hetkeolukorda vaid pakume välja lahendusi süsteemi paremaks tööks. Teadmised ja suhtumine klientidesse on oskus, mis eristab meid teistest teenusepakkujatest
|
- Läbipaistvus - kui me ei tea vastust, siis me ei teeskle et teame. Me oleme ausad ja pakume välja järgmisi samme, et leida probleemile kiire vastus. Meie tehnikutel on sügavam ligipääs erinevate pilveteenuste andmebaasidele, kust saame kiiremat ja paremat tehnilist abi
|
- Dokumentatsioon - märgime üles Primendi infosüsteemi kõik teie ettevõttega seotud informatsiooni. See tagab kliendile kindluse, et me teame põhjalikult teie süsteeme ja süsteemide sidususi. See kahandab märgatavalt probleemi tekkimisel eelinformatsiooni kogumise ajakulu ja tagab kliendile kiire reageerimise
|
Küsi pakkumist