Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

IT tugiteenused

IT tugiteenus, kasutajatugi ja majutusteenus on iga ettevõtte sujuvaks toimimiseks kriitilise tähtsusega. Primendis töötavad tehnilised spetsialistid, kelle teadmised võimaldavad pakkuda kiiret ja kvaliteetset IT tuge kõigele, mis puudutab IT teenuseid ja nende kasutamist ettevõttes.

Meie peamine eesmärk on kiire ja kvaliteetne teenindus ning kliendi rahulolu. 

Kasutajatoe tugiteenus

Kasutajatoe teenus on  Primendi lepingulisele kliendile suunatud teenus, mis sisaldab kasutaja juhendamist, nõustamist, probleemide väljaselgitamist ja lahendamist. Kasutajatoe teenust pakume kaughalduse teel ja kohapeal. Kasutajatoe pöördumistele vastavad koolitatud spetsialistid, kes on valmis suurema osa muredest koheselt lahendama. Primendi tehniline meeskond on piisavalt suur, et pakkuda kliendile kiiret tehnilist tuge.
TEENUSEST LÄHEMALT ►

Lokaalsete serverite ja arvutivõrgu haldus- ja monitooringuteenus

Serverite ja võrguseadmete haldus- ja monitooringuteenus koosneb tarkvara ajakohasena hoidmisest, vigade ennetamiseks vajalikust turvaparanduste paigaldamisest ja  dokumentatsiooni ajakohasena hoidmisest. Haldusteenus sisaldab ka serverite ja võrguseadmete poolt pakutavate teenuste toimivuse monitooringut ning ilmnenud vigade ja tõrgete kõrvaldamist. Serveri haldusteenuse lisatöödena käsitleme server konfiguratsiooni muutmist, uue tarkvara ja riistavara paigaldamist.
TEENUSEST LÄHEMALT ►

IT Juhi ja konsultatsiooniteenus

Teenus on mõeldud keskmise suurusega ettevõtetele (kuni 250 kasutajat), kellel ei ole oma IT juhti. 
TEENUSEST LÄHEMALT ►

Süsteemide konsolideerimise ja ühendamise tugiteenus

Ettevõtete ühinemiste ja ülevõtmistega (laiemalt tuntud kui Mergers & Acquisitions) kaasneb palju tööd. Üheks tähtsamaks on erinevate äri töös hoidvate IT süsteemide ühtsele platvormile üle viimine ja konsolideerimine.
TEENUSEST LÄHEMALT ►

Klienditeenindus ja IT-tugi Balti riikides

Oleme kõik Baltikumi tiimid omavahel integreerinud ja pakume kasutajatuge samade väärtuste, kasutajatoe, kliendihaldusprotsesside ning standarditega. Meil on kokku 60 spetsialisti, kes räägivad 6 keelt ja kellel on kokku üle 30 erineva Microsofti sertifikaadi. Oleme Balti riikides üks Microsofti suurimaid partnereid ja meile on omistatud 6 korda Microsofti aasta partneri tiitel. 

Primendi kontorid asuvad Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Primend pakub lõppkasutaja tuge (1. tase), serveri ja võrgu tuge (2. tase) ning tipptasemel Microsoft M365 ja Azure’i konsultatsioone. Primendil on kõigi Baltikumi klientide jaoks üks tsentraalne andmekeskus „Primend Cloud“.
TEENUSEST LÄHEMALT ►

Küsi pakkumist