IT tugiteenus, kasutajatugi ja majutusteenus on iga ettevõtte sujuvaks toimimiseks kriitilise tähtsusega. Primendis töötavad tehnilised spetsialistid, kelle teadmised võimaldavad pakkuda kiiret ja kvaliteetset IT tuge kõigele, mis puudutab IT teenuseid ja nende kasutamist ettevõttes.

Meie peamine eesmärk on kiire ja kvaliteetne teenindus ning kliendi rahulolu. 

Kasutajatoe tugiteenus

Kasutajatoe teenus on  Primendi lepingulisele kliendile suunatud teenus, mis sisaldab kasutaja juhendamist, nõustamist, probleemide väljaselgitamist ja lahendamist. Kasutajatoe teenust pakume kaughalduse teel ja kohapeal. Kasutajatoe pöördumistele vastavad koolitatud spetsialistid, kes on valmis suurema osa muredest koheselt lahendama. Primendi tehniline meeskond on piisavalt suur, et pakkuda kliendile kiiret tehnilist tuge.
TEENUSEST LÄHEMALT ►

Serveri, võrgu ja serverteenuste tugiteenus

Serverite, võrgu ja serverteenuste tugiteenus koosneb tarkvara ajakohasena hoidmisest, vigade ennetamiseks vajalikust turvaparanduste paigaldamisest ja  dokumentatsiooni ajakohasena hoidmisest. Tugiteenus sisaldab ka serverite poolt pakutavate teenuste toimivuse monitooringut ning ilmnenud vigade ja hälvete kõrvaldamist. Serveri tugiteenuse lisatöödena käsitleme server konfiguratsiooni muutmist, uue tarkvara ja riistavara paigaldamist, operatsioonisüsteemide uuendamist uuemale versioonile.
TEENUSEST LÄHEMALT ►

Microsoft 365 helpdesk tugiteenus

Teenus on mõeldud ettevõtetele, kes ei soovi ise konfigureerida ega seadistada Microsoft 365 admin portaalis kasutajaid, liste, gruppe, õiguseid ega litsentse.
Selleks, et teil oleks olemas tugi inimese näol, kes teid antud tegevustes aitaks, siis oleme välja töötanud lihtsa ja soodsa teenuse nimega Microsoft 365 helpdesk tugiteenus. Microsoft 365 helpdesk tugiteenusega pakume tuge peaasjalikult Office 365 ja Microsoft 365 lihtsamatele küsimustele ja tegevustele.
TEENUSEST LÄHEMALT ►

Pilveteenuste tugiteenus

Primendi meeskonna eesmärk on olla turu parim pilveteenuste juurutaja ja tehniline konsultant. Me tahame olla kindlad, et kasutate ära maksimaalselt pilveteenuste võimalusi, olenemata kas pilves on üks server või kogu ettevõtte teenused. Me oleme valmis pakkuma tuge kõige kohta, mis puudutab pilveteenuseid ja nende kasutamist ettevõttes.
TEENUSEST LÄHEMALT ►

IT Juhi ja konsultatsiooniteenus

Teenus on mõeldud keskmise suurusega ettevõtetele (kuni 250 kasutajat), kellel ei ole oma IT juhti. 
IT Juhi teenus sisaldab:

  • Ettevõtte vajadustest lähtuvate IT arengusuundade korraldamine;
  • Ettevõtte juhtkonna koosolekutel osalemine ja IT arendamine vastavalt ärivajadusele; 
  • IT eelarve kujundamine ja täitmise jälgimine;
  • IT (arvuti- ja telefonivõrgu, riist- ja tarkvara, registrite ja andmekogude) toimimise tagamine ja teenusepakkujatega suhtlemine;
  • IT kasutajate-eeskirjade väljatöötamine ja täitmise jälgimine;
  • Tagab IT seadmete hoolduse ja häireteta toimimise koostöös teenusepakkujaga;
  • IT hangete korraldamine, vajaminevate tehnoloogiate olemasolu tagamine;
  • IT turvameetmete tagamine;
  • IT üksuse töö planeerimine, organiseerimine, kontrollimine ja juhtimine.

Süsteemide konsolideerimise ja ühendamise tugiteenus

Ettevõtete ühinemiste ja ülevõtmistega (laiemalt tuntud kui Mergers & Acquisitions) kaasneb palju tööd. Üheks tähtsamaks on erinevate äri töös hoidvate IT süsteemide ühtsele platvormile üle viimine ja konsolideerimine. Primendi spetsialistid hindavad mõlema ettevõtte IT süsteemid, kirjeldavad protsessid ja koostavad juhendid, et üleminek oleks sujuv ja töös ei tekiks seisakuid. Migreerime ühisele platvormile e-posti süsteemid ja ühtlustame kasutajate ligipääsunõuded vastavalt ettevõtte eeskirjadele. Kõike seda saadab täpne dokumenteerimine ja kasutajate koolitus, et ettevõte saaks jätkata oma põhitegevust.

TABLOO siseveebi tugiteenus

Vastavalt sellele kuidas ettevõte areneb, on vaja täiendada siseveebi ja dokumendihalduslahenduse erinevaid funktsionaalsusi. Lisaks tekivad kasutajatel pidevalt uued vajadused, mille rahuldamiseks võib neil endil oskusi nappida. TABLOO baseerub Microsoft Sharepoint online baasil ning Microsoft pidevalt uuendab ja täiendab antud keskkonda. Sellest tingituna võivad katki minna liidestused, mis on spetsiaalselt teie lahenduse jaoks loodud ja seadistatud.

TABLOO lahenduse kasutamine koos tugiteenusega tagab Primendi valmisoleku operatiivselt toetada töötajaid lahenduse kasutamisel ning uute võimaluste väljaarendamisel. Selliselt on Primend ka pidevalt kursis töötajate vajadustega ning koolituste käigus suudab anda kasulikumaid näpunäiteid ning teha ettepanekuid arendustele, mis ettevõttel kasu loovad.

TABLOO KODULEHT ►

Klienditeenindus ja IT-tugi Balti riikides

Oleme kõik Baltikumi tiimid omavahel integreerinud ja pakume kasutajatuge samade väärtuste, kasutajatoe, kliendihaldusprotsesside ning standarditega. Meil on kokku 40 spetsialisti, kes räägivad 6 keelt ja kellel on kokku üle 30 erineva Microsofti sertifikaadi. Oleme Balti riikides üks Microsofti suurimaid partnereid ja meile on omistatud 5 korda Microsofti aasta partneri tiitel. 

Primendi kontorid asuvad Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Primend pakub lõppkasutaja tuge (1. tase), serveri ja võrgu tuge (2. tase) ning tipptasemel Microsoft M365 ja Azure’i konsultatsioone. Primendil on kõigi Baltikumi klientide jaoks üks tsentraalne andmekeskus „Primend Cloud“.

TEENUSEST LÄHEMALT ►