Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Baltika Grupp

Ahti Laansoo | IT-juht

Tänavu 95. aastapäeva tähistav Baltika Grupp on Balti riikides – Eestis, Lätis ja Leedus - tegutsev pika ajalooga moeettevõte. Meeste vihmamantlite tootjast välja kasvanud ja eelkõige Eestis meeste ülikondadega tuntust kogunud Baltika, keskendub täna täielikult naistemoele läbi ühe esindusbrändi Ivo Nikkolo, mille kollektsioonides kohtuvad ajatu klassika ning uuenduslikud detailid. Klientidest lähtudes luuakse detailideni läbimõeldud kõrgkvaliteetseid rõivaid, aksessuaare ja jalanõusid. Ajendatuna eesmärgist tuua kvaliteetne mood enesekindla kaasaegse naiseni, on Baltika arenenud kohalikust tootmisettevõttest regiooni üheks mainekamaks moemajaks.

Baltika alustas koostööd Primendiga 2021. aastal, olles tollal umbes 170 töötajaga organisatsioon. Otsus partnerluseks tulenes ettevõtte vajaduste kiirest muutumisest, mille tulemusena otsiti kaasaegseid IT-lahendusi nii kaupluste kui ka peakontori tarbeks. Täna pakub Primend baltikumiülest tuge ligi 22 Ivo Nikkolo poele ning lisaks kontoritele Eestis, Lätis ja Leedus.

Kui Baltika hakkas paar aastat tagasi IT-partnerit otsima, oli kolm peamist argumenti selleks kulude vähendamine, kompetents ja parem teenuse kättesaadavus. Ettevõtte enda IT-spetsialist tegi tööd vaid Eestis, Primend aga võimaldas pakkuda terve Baltikumi ulatuses ühtset tuge. Baltika jaoks oli esimeseks põhikriteeriumiks valiku tegemisel võimalus pöörduda kasutajatoe poole kaupluste ja peakontori tasandil nii tööpäevadel, kui ka nädalavahetustel. Kuna Primend sellist teenust pakub, oli see nõue juba eos täidetud. Samuti oli soov, et ettevõte saaks abi kõigis IT-küsimustes, nagu serverteenused, litsentseerimine, kaugligipääs jne. Koostöö alguses keskendutigi eelkõige infrastruktuurile, võimaldades ettevõttel endal rohkem tähelepanu pöörata süsteemide ja tarkvara integreerimisele. Pärast äärmiselt edukat esimest koostööaastat kasutajatoe teenuse osas, oli teise etappi kokkulepitud mitmed järgmised tähelepanu vajavad tegevused, nagu datacentre’i analüüs, konsolideerimise plaan, litsentseerimise skeem, SQL serveri optimeerimine, varunduse täiendamine. Täna, kaheaastase koostöö tulemusena, on serverid kolitud eelmise IT-partneri juurest Primend Cloudi, litsentseerimine on korrastatud ja serverid konsolideeritud, samuti on tänaseks infrastruktuur ajakohane.

Ahti Laansoo, Baltika Gruppi IT-juht: „Primendiga koostööst oleme saanud mitmeid kasusid, sealhulgas märkimisväärse rahalise kokkuhoiu nii kasutajatoe, Microsofti litsentseerimise kui ka serveriinfrastruktuuri osas. Lisaks oleme saanud parema know-how, rohkem eksperte toetama ja nõu andma ning tuge erinevates küsimustes. Primendi selged ja konkreetsed arved on aidanud ettevõttel hoida kulud kontrolli all. Nagu uutes kliendisuhetes ikka, oli alguses peamiseks väljakutseteks teineteise mõistmine. Üsna kiirelt suutsime leida ühise keele, ning täna toimub infovahetus sujuvalt ja efektiivselt. Me oleme kindlasti valmis jätkama ja arendama koostööd, et saaksime majasiseselt veelgi enam keskenduda oma tugevustele.“