Kasutaja tugiteenus on mõeldud igas suuruses ettevõttele. Teenuse eesmärk on pakkuda kasutajatele kiiret ja kvaliteetset IT alast tuge nii telefoni kui e-mali teel. Kasutaja pöördumistele vastavad koolitatud spetsialistid, kes on valmis suurema osa muredest lahendama koheselt esimese pöördumise käigus. Primendi tehniline meeskond on piisavalt suur, et pakkuda kiiret tuge ja meeldivat klienditeenindust.
Kasutaja tugiteenuse kirjeldus
Kasutaja tugiteenuse eesmärgiks on nõustada kasutajat IT ja infosüsteemi kasutamise küsimustes ning kõrvaldada hooldatavates IT seadmetes tekkivaid tõrkeid. Toe osutamisel pannakse rõhku IT infrastruktuuri töökindlusele, IT probleemide ennetamisele, kasutaja nõustamisele, probleemi õigeaegsele ja kiirele lahendamisele, nõuannetele infosüsteemi parendamise võimalustest ning tegevusstabiilsusele.
Lepingulise kliendi haldamiseks ning teenuse osutamiseks kasutatavad vahendid ja tarkvara: |
|
|
|
|
Kasutaja tugiteenuse sisu: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Primend garanteerib Pöördumisele reageerimise tööajal vastavalt järgmistele kategooriatele: |
|
|
|
|