Serverite ja võrguseadmete haldus- ja monitooringuteenus koosneb tarkvara ajakohasena hoidmisest, vigade ennetamiseks vajalikust turvaparanduste paigaldamisest ja dokumentatsiooni ajakohasena hoidmisest. Haldusteenus sisaldab ka serverite ja võrguseadmete poolt pakutavate teenuste toimivuse monitooringut ning ilmnenud vigade ja tõrgete kõrvaldamist. Serveri haldusteenuse lisatöödena käsitleme server konfiguratsiooni muutmist, uue tarkvara ja riistavara paigaldamist.
Serversüsteemide korralist hooldust teostame vastavalt vajadusele, kuid mitte vähem kui kord kvartalis. Korraline hooldus on vajalik operatsioonisüsteemide turvapaikade paigaldamiseks, tootja uuenduste paigaldamiseks, operatsioonisüsteemis avastatud turvavigade kõrvaldamiseks, logide analüüsimiseks ja jõudluse probleemide ennetamiseks.
Lepingulise kliendi haldamiseks ning teenuse osutamiseks kasutatavad vahendid ja tarkvara: |
|
|
|
|
Kõiki tegevusi ja seadistusi tehes lähtume alati tootja "parim praktika" soovitustest! |
Füüsilise või virtuaalserveri haldusteenuses sisaldub: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Virtuaalserveri haldusteenuses sisaldub: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Võrgulahenduse haldusteenuses sisaldub: |
|
|
|
|
|
Lisaks eeltoodule pakume ettevõtte kontaktisikutele ja/või juhtkonnale: |
|
|
|
|
|
|
ReageerimisaegPrimend garanteerib pöördumisele reageerimise tööajal vastavalt järgmistele kategooriatele: |
|
|
|
|