Primend teeb koostööd Leedust pärineva advokaadibüroode haldustarkvaraga Amberlo

Amberlo on pilvepõhine, kiire ja hõlpsasti kasutatav advokaadibüroode haldustarkvara. Primend toetab koostööd välispartneritega, et pakkuda meie klientidele lisaväärtust. Selline koostöö annab võimaluse aidata klientidel Microsoft 365 teenuseid ja Amberlo pilveplatvormi integreerida. Tänu oma mitmekülgsetele kogemustele Microsofti pilveteenustega suudame pakkuda Amberlo olemasolevatele ja tulevastele klientidele igapäevast tuge ning paindlikke litsentsimisvalikuid.

Lugege Amberlo kohta lisa ja saate teada, kuidas see platvorm võib teie igapäevatöö sujuvamaks ning tõhusamaks muuta.

Amberlo_devices_app

Kuidas Amberlo teie advokaadibüroo produktiivsust suurendab?

Olenemata büroo suurusest vastutavad advokaadid iga päev lugematu arvu õigus- ja haldustoimingute tegemise eest. Amberlo aitab teha tüütud ja aeganõudvad toimingud automaatselt vaid mõne minutiga, alates kliendi sisestamisest kuni täieliku arveldamiseni. Kokkuvõttes annab see advokaatidele võimaluse kulutada aega muudele tegevustele, näiteks uute ärivõimaluste leidmisele ja klientidele kvaliteetsema teenuse osutamisele, vähendades sealjuures üldkulusid.

Sellist tüüpi tehnoloogia abiga töötab teie büroo nagu hästi õlitatud masinavärk ja sellisel viisil, mida mõlemal poolel on lihtsam hallata. Põhjalik ülevaade teie advokaadibüroost, tsentraliseeritud andmeallikad, tugevam küberturve, parem klienditeenindus, parem töötajate vaheline suhtlus – need on vaid mõned näited kasust, mille tarkvara endaga kaasa toob.

Advokaadibüroo haldamine ja kasvatamine Euroopa juhtiva õigusasutustele mõeldud tarkvara abiga

Amberlo hoolitseb teie kiire päeva eest, et saaksite keskenduda kõige olulisemale. Saate registreerida uusi kliente, hallata asju, logida automaatselt iga tööminuti, väljastada arveid ja saata klientidele meile – kõike ühest kohast – ja samal ajal mõõdetakse pidevalt teie advokaadibüroo tegevusnäitajaid.

Üle 20 tasustatava lisatunni advokaadi kohta kuus

Looge kaasaegne digitaalne töökoht
Amberlo abiga saate oma tiimi kõikjal tööle rakendada. Kõik põhiline, mida teie büroo tiim edu saavutamiseks vajab, on ühes turvalises kohas. Lõpuks on teil võimalus keskenduda kõige olulisematele ülesannetele.
   
Tehke koostööd ja hallake tiime eemalt
Nutikad faililingid, siltide lisamine ja märkmed tähendavad, et teil on võimalik suurt hulka juhtumimaterjale leida, töödelda ja neid koostöös kasutada, olenemata sellest, kus teie kolleegid füüsiliselt asuvad.
   
Hoidke kogu kliendiga tehtud tööd ning ajalugu turvaliselt pilves
Leiate kõik kliendi andmed kiiresti ja kindlalt ühest kohast. Rollipõhiste õiguste abiga näevad delikaatseid kliendiandmeid teie büroos ainult kindlad kasutajad.
   
Meilide korraldamine käib hõlpsasti – kas siis teema või kliendi põhjal
Puudub vajadus oma postkasti ja tarkvara vahel liikuda, kuna nüüd saate meile saata ja vastu võtta otse Amberlost, säästes aega ning raha. Teie meilid ei kao enam kuhugi!
   
Hõlbustage aja ja kulude arvestust
Saate jälgida igasuguse pingutuseta aega ja kulusid, plaanida oma ja kolleegide tegevusi ning koostada käigu pealt arveid. Saate hõlpsasti meeldetuletusi automatiseerida, et säiliks kontroll rahavoogude üle.
   
Mõõtke isiklikke, töötajate ja klientide näitajaid
Vaadake, kuidas teie tiimil ja klientidel läheb, võrreldes logitud aega ja tasustatavat aega, väljastatud arveid, ületunnitööd, tähtaja ületanud tegevusi, pooleliolevaid tegevusi lõpetatud tegevustega ja palju muud.
   

Lisateabe saamiseks selle kohta, kuidas saame aidata teil oma aega ja raamatupidamissüsteemi võimalikult hästi ära kasutada, võtke meiega siin ühendust ►

Otsekontakt Ambeloga: https://www.amberlo.io/contact/

Rohkema info saamiseks: Rene Kaalo | Primend OÜ

Blogid