Primend kasutustingimused
Kehtib alates 01.11.2025
Primend OÜ registrikood 12621569, asukohaga Lõõtsa 12, Tallinn 11415 (edaspidi Primend) pakub terviklikke IT lahendusi keskmise suurusega ettevõtetele. Primend viib läbi regulaarseid webinare, seminare ja koolitusi.
Kontakt andmed:
e-post: info@primend.com
veebileht: www.primend.ee
Mõisted:
- Kasutustingimused – veebikeskkonna vahendusel sündmusele registreerumisel ja tasu maksmisel kehtivad tingimused.
- Klient – Primendi poolt korraldatava sündmuse eest maksja.
- Osaleja – Primendi poolt korraldataval sündmusel osalev isik.
- Sündmus – Primendi poolt korraldatav seminar, webinar või koolitus.
- Tasu – kliendi tasutav summa sündmusel osalemise eest.
Üldsätted:
Primend võib kasutustingimusi muuta ja täiendada. Uued tingimused hakkavad kehtima alates nende avaldamisest Primendi veebilehel.
Kliente teavitatakse kõigist muudatustest samuti veebikeskkonna kaudu.
Tasulisel sündmustel osalemine:
Sündmusel osalemiseks tuleb kliendil esitada veebikeskkonnas registreerimisvorm. Selleks tuleb:
- valida sobiv sündmus;
- sisestada lahtritesse nõutavad andmed (nimi, ettevõte, telefoninumber, e-postiaadress);
- nõustuda kasutustingimustega ning vajutada nuppu „Registreeru“, mille järel saadetakse kliendi e-postile registreerumise kinnitus ning seejärel osalemistasu sisaldav arve.
Primend ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muu tagajärje eest.
Tasumine:
- Tasulisel sündmustel osalemise eest saab klient arve 3 tööpäeva jooksul peale registreerumist.
- Klient kontrollib enne maksmist arvel esitatud andmete õigsust.
- Klient kohustub tasuma arve, sellel märgitud tähtajaks.
Taganemisõigus:
Sündmusest taganemine on võimalik, kui sündmuseni on jäänud vähemalt 7 kalendripäeva (100% tasust tagastatakse kliendile). Tasu ei tagastata kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 7 kalendripäeva.
Tellimusest taganemiseks esitab klient Primendile e-kirja teel taotluse aadressil info@primend.com, kuhu märgib osaleja nime ning sündmuse nime ja kuupäeva, millest soovib taganeda. Kõik kliendile tehtavad tagastused tehakse samale kliendi arvelduskontole, millelt tasulisel sündmusel osalemise eest tasuti.
Tasu kantakse tagasi 10 tööpäeva jooksul alates avalduse esitamisest.
Vaidluste lahendamine
Kliendil on õigus esitada tasulisi sündmuseid puudutavaid pretensioone e-posti aadressil info@primend.com. Primend lubab lahendada kliendi pretensiooni, kui selgub, et mure ei ole kliendi enda põhjustatud. Meie eesmärk on leida õiglane lahendus ja pakkuda parimat võimalikku tuge!
Pretensioone menetleme kuni kolme kuu jooksul toimunud sündmuste kohta – nii saame tagada, et kõik juhtumid saavad hoolikalt ja õigeaegselt läbi vaadatud.
Meie eesmärgiks on lahendada kõik vaidlused läbirääkimiste teel. Juhul, kui me kokkuleppele ei jõua, lahendatakse vaidlused seaduses sätestatud korras.
Primendi privaatsuspoliitikaga on võimalik tutvuda siit lingilt: privaatsuspoliitika
