Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Kasutustingimused

Primend kasutustingimused

Kehtib alates 01.11.2025

Primend OÜ registrikood 12621569, asukohaga Lõõtsa 12, Tallinn 11415 (edaspidi Primend) pakub terviklikke IT lahendusi keskmise suurusega ettevõtetele. Primend viib läbi regulaarseid webinare, seminare ja koolitusi.

Kontakt andmed:
e-post: info@primend.com
veebileht: www.primend.ee

Mõisted:

  • Kasutustingimused –  veebikeskkonna vahendusel sündmusele registreerumisel ja tasu maksmisel kehtivad tingimused.
  • Klient – Primendi poolt korraldatava sündmuse eest maksja.
  • Osaleja –  Primendi poolt korraldataval sündmusel osalev isik.
  • Sündmus – Primendi poolt korraldatav seminar, webinar või koolitus.
  • Tasu – kliendi tasutav summa sündmusel osalemise eest.

Üldsätted:

Primend võib kasutustingimusi muuta ja täiendada. Uued tingimused hakkavad kehtima alates nende avaldamisest Primendi veebilehel.
 Kliente teavitatakse kõigist muudatustest samuti veebikeskkonna kaudu.

Tasulisel sündmustel osalemine:

Sündmusel osalemiseks tuleb kliendil esitada veebikeskkonnas registreerimisvorm. Selleks tuleb:

  • valida sobiv sündmus;
  • sisestada lahtritesse nõutavad andmed (nimi, ettevõte, telefoninumber, e-postiaadress);
  • nõustuda kasutustingimustega ning vajutada nuppu „Registreeru“, mille järel saadetakse kliendi e-postile registreerumise kinnitus ning seejärel osalemistasu sisaldav arve.

Primend ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muu tagajärje eest.

Tasumine:

  • Tasulisel sündmustel osalemise eest saab klient arve 3 tööpäeva jooksul peale registreerumist.
  • Klient kontrollib enne maksmist arvel esitatud andmete õigsust.
  • Klient kohustub tasuma arve, sellel märgitud tähtajaks.

Taganemisõigus:

Sündmusest taganemine on võimalik, kui sündmuseni on jäänud vähemalt 7 kalendripäeva (100% tasust tagastatakse kliendile). Tasu ei tagastata kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 7 kalendripäeva.

Tellimusest taganemiseks esitab klient Primendile e-kirja teel taotluse aadressil info@primend.com, kuhu märgib osaleja nime ning sündmuse nime ja kuupäeva, millest soovib taganeda. Kõik kliendile tehtavad tagastused tehakse samale kliendi arvelduskontole, millelt tasulisel sündmusel osalemise eest tasuti.

Tasu kantakse tagasi 10 tööpäeva jooksul alates avalduse esitamisest.

Vaidluste lahendamine

Kliendil on õigus esitada tasulisi sündmuseid puudutavaid pretensioone e-posti aadressil info@primend.com. Primend lubab lahendada kliendi pretensiooni, kui selgub, et mure ei ole kliendi enda põhjustatud. Meie eesmärk on leida õiglane lahendus ja pakkuda parimat võimalikku tuge!

Pretensioone menetleme kuni kolme kuu jooksul toimunud sündmuste kohta – nii saame tagada, et kõik juhtumid saavad hoolikalt ja õigeaegselt läbi vaadatud.

Meie eesmärgiks on lahendada kõik vaidlused läbirääkimiste teel. Juhul, kui me kokkuleppele ei jõua, lahendatakse vaidlused seaduses sätestatud korras.

 

Primendi privaatsuspoliitikaga on võimalik tutvuda siit lingilt: privaatsuspoliitika