Primendi missioon on luua lahendusi, mis aitavad organisatsioonidel muutuda edukamaks. Oleme pühendunud klientide rahulolu ja ettevõtte üldise tulemuslikkuse pidevale parandamisele. Selle pühendumuse toetamiseks oleme välja töötanud ja haldame integreeritud kvaliteedi- ja infoturbe juhtimissüsteemi (IMS).
Meil on rõõm teatada, et Primendi ISO sertifikaadid on uuendatud vastavalt ISO 9001:2015 ja ISO/IEC 27001:2022 standarditele, mis kinnitab meie pühendumust kvaliteedile ja infoturbele kõigis meie tegevustes Eestis, Lätis ja Leedus.
Meie IMS põhineb kahel rahvusvaheliselt tunnustatud ISO standardil:
ISO 9001:2015 – Kvaliteedijuhtimine
See maailmas tunnustatud standard annab raamistiku, mis tagab meie teenuste vastavuse kliendi ootustele. Rakendades selliseid põhimõtteid nagu kliendikesksus, tippjuhtkonna kaasatus, protsessipõhine lähenemine ja pidev täiustamine, pakume järjepidevalt kvaliteetseid teenuseid, mis toovad kaasa reaalseid ärilisi eeliseid. Primendi uuesti sertifitseerimine rõhutab meie vankumatut pühendumust kvaliteedile ja tegevustõhususele.
ISO/IEC 27001:2022 – Infoturbe juhtimine
ISO/IEC 27001:2022 on rahvusvaheline standard, mis määratleb nõuded infoturbe halduse süsteemi loomiseks, rakendamiseks, säilitamiseks ja pidevaks parendamiseks. Selle eesmärk on aidata organisatsioonidel kaitsta oma teavet, hallata infoturberiske ning tagada andmete konfidentsiaalsus, terviklus ja kättesaadavus. Standardi uusim versioon rõhutab Primendi proaktiivset lähenemist infoturbe valdkonna pidevatele muutustele ja kinnitab meie jätkuvat pühendumust klientide tundliku teabe kaitsmisele.
Infoturbe juhtimissüsteemi sertifikaadi uuendamine ISO/IEC 27001:2022 standardi alusel näitab meie pidevat täiustamise mõtteviisi ja pühendumust infoturbe kõrgeima taseme hoidmisele kiiresti muutuvas digitaalses maailmas.
„ISO uuesti sertifitseerimise edukas läbimine on tõestus meie meeskonna pühendumusest kvaliteedile ja protsesside tipptasemel hoidmisele. Kehtivad ISO sertifikaadid ei ole vaid kvaliteedimärk, vaid ka lubadus meie olemasolevatele ja tulevastele klientidele: loome väärtust süsteemselt, järjepidevalt ja südamega.“
Marit Pajulaid – protsessi- ja kvaliteedijuht