Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

EVA-SAT

Ģirts Polis | Finantsanalüütik

SIA EVA-SAT asutati 1989. aastal 100% Läti ettevõtjatele kuuluva ettevõttena ning tegutsemisaja jooksul on ettevõttest saanud üks Läti juhtivaid torustike ja kütteseadmete jae- ning hulgimüüjaid. Hulgimüügi valdkonnas teenindab EVA-SAT peaaegu kogu Läti territooriumi ja teeb koostööd 50 juhtiva tootmisettevõttega üle Euroopa. Ettevõttes on praegu 185 töötajat ja ettevõtte edu alus on professionaalsus ning kogemus oma valdkonnas.

EVA-SAT-i esindaja Ģirts Polise sõnul on ettevõttel olnud probleeme infovahetusega andmesüsteemide ja koostööüksuste vahel. Infovahetuse kiirus takistas projektijuhtimist ja plaanimist, seega võeti vastu otsus võtta kasutusele Office 365. „Ettevõtte kasvades mõistsime, et on aeg võtta kasutusele tsentraalne ja ühtlustatud aruandlussüsteem, millega töötajad kõikjalt ühendust saaksid. 

Samuti soovisime hõlbustada oma projektijuhtide igapäevatööd, andes neile võimaluse plaanida koosolekuid, jälgida kolleegide kalendreid ja suhelda klientide või kolleegidega veebipõhise konverentskõne kaudu, vältides pikki sõite näiteks koolituste korraldamiseks. Oluline aspekt on eelkõige just sellel keerulisel aastal IT-kaugteenuste osutamine. Kui mõnel meie kolleegil on küsimus või keegi vajab abi, on meil olemasolevate töötajate arvu silmas pidades seda kiiresti ja eemalt vaja,“ ütleb ettevõtte esindaja.

Sestsaadik kui ettevõte võttis kasutusele Office 365, on andmevahetus, näiteks kliendiesitluste ja tootekirjelduste majutus ning infovahetus kolleegidega, toimunud pilves OneDrive’i ja SharePointi abil. Kasutusele võetud aruandlussüsteem on tsentraalne ja veebis kättesaadav, kasutatakse Power BI-d. Turundusosakonna töötajatele meeldib võimalus luua Teamsi gruppe, kasutada tiimi plaanimist ja kiiret kirjavahetust.
Primendi esindaja Mārtiņš Jurjans leiab, et SIA EVA-SAT on suurepärane näide selle kohta, kuidas ettevõte suudab lühikese ajaga pilvtehnoloogiate abil oma IT-süsteemid ökonoomseks muuta: „Koos EVA-SAT-i tehnikaosakonna töötajatega õnnestus migreerida andmed vähem kui nädalaga ja lisaks korraldati töötajate koolitus, et aidata neil uusi võimalusi maksimaalselt ära kasutada. Olemasolev kogemus ja tehnoloogilised lahendused annavad võimaluse SIA EVA-SAT-i tuleviku IT-arendustööd plaanida – praegu on plaan lihtsustada seadmehaldust ja luua sisevõrk ning õppeportaal. ”