Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Webinar | Kodukontor Elisa kogemustest

Kes? Mari-Liis Mets, Tõnis Tikerpäe
Millal? 03. veebruar 2021 10:00:00
Kus? Primend

Seminaril kasutatud slaidiesitlus on kättesaadav SIIT.

Elisa soodustas kodukontoris töötamist juba enne koroona viiruse levikut. Mari-Liis ja Villu räägivad Elisa personalipoliitikast seoses kodukontoriga ja toovad praktilisi näiteid oma kogemustest.

  • Kuidas on korraldatud juhtimine, töötajate toetamine, sisekommunikatsioon.
  • Kuidas kaugtööd tehes meeskonna vaimu üleval hoida.
  • Milliseid tehnilisi lahendusi kasutatakse, millist tuge ettevõte pakub. 
  • Millised on olnud põhilised raskused ja kuidas neist on üle saadud. 
  • Mis on olnud üllatused/õppetunnid. 
  • Mis on olnud kasutajate tagasiside. 
  • Mida muudaks protsessi juures, kui oleks võimalik tagasi minna. 
  • Mida COVID-19 aeg muutis ja meile õpetas. 
  • Mis on plaanid tulevikuks.

Mari-Liis Mets - Elisa Eesti AS | kvaliteedi- ja protsessijuht

Mari-Liis juhib Elisas kvaliteedivaldkonna arendamistegevusi. Kvaliteedi on Elisa endale defineeritud läbi väärtuspõhise pideva parendamise ja Elisale omase juhtimise. Märksõnadeks on siin kultuuri arendamine ja kaasatud inimesed. 

 

Villu Teearu - Elisa Eesti AS | tarkvara arenduse valdkonna juht

Villu Teearu juhib Elisas süsteemiarenduse valdkonda, kuhu kuulub IT arendus, IT arhitektuur, IT taristu ja andmeait. Hajus tiim on tavaliselt teema, mida agiilsed IT inimesed üritavad vältida ja seepärast ollakse valdkonnas isegi skeptilisemad püsiva kaugtöö osas. Hajusalt töötamise kogemus näitas, et hästi juhitud meeskond töötab efektiivselt füüsiliselt koos olemata.

 

Tõnis Tikerpäe – Primend | Microsoft pilveteenuste osakonnajuht

Infotehnoloogias olen olnud tegev juba 20 aastat. Microsoft pilveteenustele keskendusin kohe, kui Office 365 lansseeriti 2011 aasta juunis. Viimased aastad olen võtnud oma südameasjaks kaugtöö ning modern workpace’i ning aidanud paljudel ettevõtetel läbi pilveteenuste efektiivse kasutusele võtu oma töökorraldust tõhusamaks muuta. 

 

Kõik meie veebiseminarid on tasuta ning kutset võib julgelt jagada kui teate kedagi, kellele need teemad võiks huvi pakkuda.