Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Primend liitus Microsoft Advanced Support for Partners programmiga!

Autor: Tõnis Tikerpäe Aeg: 24. märts 2021

Primend liitus 2021. aasta alguses Microsoft Advanced Support for Partners (ASfP) programmiga!

Teatame uhkusega, et nüüdsest suudame pakkuda teenust, millega kliendid on rohkem rahul kui kunagi varem. Meil on võimalus pakkuda Microsofti partnerina eelisjärjekorras kasutajatuge, mis sisaldab ainulaadseid võimalusi klientide tehniliste probleemide kiireks lahendamiseks. 

Sellest on meie partneritele palju kasu, kuna ettevõte toimib tänu Microsoft Azure’i ja Office 365 probleemide kiirele lahendamisele sujuvamalt – kuna Primend osaleb nüüd programmis Microsoft Advanced Support for Partners.

Microsoft_Advanced_Support_for_Partners_ASfP

Mis on Microsoft Advanced Support for Partners ja milliseid eeliseid see meie klientidele annab?

Pilvekonsultatsioonid pakuvad kaugühendusega üks-ühele põhjalikke tehnilisi konsultatsioone Microsoft Cloudi spetsialistiga, andes juhiseid mitmesugustes pilvestsenaariumide ja projektide etappides.

Pilvekonsultatsioonide eelised 

 Kaugühenduse kaudu üks-ühele konsultatsioonid partneri tehnilise konsultandiga taaskasutatava IP-ga pilveteenuste ja kontrollitud pilvelahenduste loomiseks klientidele.
 Arhitektuuri, juurutamis- ja migreerimisplaanide ülevaatamine mis tahes lahenduse juurutusplaani optimeerimiseks.
 Parimate praktikate, võrdlusarhitektuuride ja lisajuhiste pakkumine, mis aitavad uusi lahendusi ette kujutada, et vähendada pilveteenuste elutsükliga seotud riske.
 Asjatundjate teadmiste edasiandmine, et parandada pilvetehnoloogiate kasutamise oskusi, eesmärgiga suurendada rahulolu, vähendada eskaleerimist ja kulusid.
 Soovitused ja leidude kokkuvõte (soovi korral), mille abil tagada projektide puhul, rakendamisel ja juurutamisel ajakavast kinnipidamine.

Paindlikkuse, tulemusnäitajate ja kohanemisvõime suurendamine Azure’i infrastruktuuri võimalustega

Kui meie kliendid liiguvad kriisiolukorras esmavajaduste (nt kaugtöö võimaldamise) rahuldamisest kaugemale, kiirendavad paljud pilve kasutuselevõtmist konkurentsieeliste ja digitaalse kohanemisvõime suurendamiseks. Paindliku, skaleeritava, võimsa ja töökindla infrastruktuuri tagamine on pikaajalise edu saavutamise seisukohast ülitähtis. Microsoft uuendab pidevalt Azure’i võimalusi, et aidata klientidel neid eesmärke saavutada.

Seega on see tohutu eelis Primendi Azure’i kasutajatoele, mida juba oma klientidele pakume.