Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Pilveteenus Ettevõtjale

Primendil on head kogemused, tänu millele IT-süsteemid ja äriprotsessid õigesti ja jätkusuutlikult üles ehitada. Nende alla kuuluvad ühistöö, võrk, turvalisus, kliendihaldus, CRM ja raamatupidamine. Oma kogemusest lähtuvalt panime kokku pilveteenuste lahenduse alustavatele ettevõtetele ja väikefirmadele.  

Ettevõtet luues võetakse tihi kasutusele tasuta vahendid:  

  • Virtuaalserveri ostuga saab kaasa kodulehe ja tasuta e-posti aadressi, millele lisaks tuleb registreerida domeen. 
  • Mugavamaks tööks suunatakse e-kirjad oma isiklikku Gmail või Outlook keskkonda, millega kaasneb natuke parem ühistöö ja dokumendihalduse võimalus.  
  • Töövahendina kasutatav arvuti on sageli see, mis parasjagu käepärast on.Enamasti on seal mõni vanem Windowsi operatsiooni süsteem ja pool-legaalne Office (Word, Excel, Outlook).  
  • CRM ja kliendihaldus lahendatakse Excelis ja raamatupidamiseks kasutatakse tasuta SaaS programme.  
  • Turvalisusele tähelepanu ei pöörata või kui pööratakse, siis minimaalselt. Eeldatakse, et arvutisse installeeritud viirusetõrje või süsteemidesse sisselogimiseks seatud natuke keerulisem parool on piisav.  
  • Kontori olemasolul on kontoris interneti teenusepakkuja poolt paigaldatud kõige lihtsam ruuter koos WiFiga. 

Primend soovitab oma ettevõtte IT-süsteemid kohe alguses turvaliselt ja jätkusuutlikult üles ehitada. Meie soovitus on kasutada ainult veebipõhiseid pilvelahendusi ja loobuda vanakooli serverlahenduse ehitamisest kontorisse. See tagab paindliku, asukohast sõltumatu töö ja ei nõua suuri alginvesteeringuid. Lisaks on pilveteenuste kasutuselevõtt väga kiire ja lihtne.   

Pilveteenus Ettevõtjale lahendus tagab kõik vajalikud rakendused igapäevatööks:  

  • turvalise operatsioonisüsteemi ja kontoritöö paketi arvutisse;  
  • turvalised serveriteenused ja dokumendihalduse; 
  • turvalise ühistöö ja dokumentide jagamise partneritega;  
  • suhtlusplatvormi ja kasutajatoe Primendi spetsialistide poolt.  

Tugi ja konsultatsioon teenusepakkuja poolt võib tunduda esialgu ebavajalik, kuna kõik teenused on juba pilves. Meie kogemus näitab, et ka alustav ettevõte vajab head partnerit kellega IT-teemasid ja äriprotsesside ülesehitust arutada ja konsulteerida. Alguses on seda eriti vaja, kuna peamine aeg kulub oma ettevõtte arendamisele, teenuste müügile, koosolekutele, inimeste värbamisele ning IT-teemadele keskendumiseks pole aega. Lisaks on vaja igapäevast tuge erinevate teenuste kasutamisel, näiteks sünkroniseerimisel, Office rakenduste kasutamisel, printimisel, litsentside tellimisel, teenuste seadistamisel. Hea IT-parner aitab kõik sellised mured lahendada. 

Miks Pilveteenus Ettevõtjale?

Ei ole vaja serverit enda kontoris ega Primend Cloudis
 
  • Kaob ära vajadus serveri riistvara hooldamise ja soetamise jaoks
  • Eraldi serveri litsentse pole vaja, kõik on Microsoft 365 paketiga kaetud
  • Kaob ära vajadus ise korralisi uuendusi teha, neid teeb teenusepakkuja taustal
  • Backup seadet, tarkvara, monitoorimist, kontrollimist pole enam vaja
Lihtsustab võrgu ülesehitust kliendi asukohtades, piisab tavalisest internetist
Kasutajal ligipääs igalt poolt oma arvuti ja kontoga, ilma VPN vahenditeta
Arvutil on alati viimane versioon Windows 10 operatsioonisüsteemist koos turvauuenduste ja viirusetõrjega
Võimalus kohe kasutusele võtta erinevaid Microsoft pilveteenuseid
 
  • Exchange email, kalender, aadressiraamat
  • SharePoint online ehk dokumendi hoidla ja intranet
  • OneDrive for Business ehk isiklike töö dokumentide sünk pilve
  • Microsoft Teams video kõnede, koosolekute ja chati jaoks
  • Office kontoritöö pakett (Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
Võimalus kasutada mitmeid turvameetmeid
 
  • Multi Factor Authentication
    Mitme astmeline kasutajatuvastus, mis võimaldab ligipääsu Office 365 teenustele ka väljaspool ettevõtte sisevõrku.
  • Advance Threat Protection
    Kontrollib kirjade manuseid ja linke, et vältida paroolilekkeid ja viiruseid.
  • Data Loss Protection
    Tõkestab isiku- ja krediitkaardi andmete leket e-maili teel.
  • Mobile Device Management
    Office 365 keskkonnas näeb ülevaatlikku infot nutiseadmete kohta, muuhulgas saab sisse lülitada parooli nõude ja telefoni mälu puhastamise varguse ja kadumise korral.
  • PIN nutiseadmetele
    Võimaldab sisse lülitada elementaarse PIN-koodi küsimise nutiseadmel juhul kui kasutaja kasutab läbi nutiseadme ettevõtte ärirakendusi ja infot.
  • Windows BitLocker
    BitLocker on kõvaketta krüpteerimise viis. See krüpteerib kõik kasutaja andmed, mis on salvestatud Windowsi süsteemikettale või välisele andmekandjale ning tagab kindluse, et andmed ei satu kolmandate isikute kätte. 
 

Lihtsuses peitub võlu,  kuid samas ei unusta me  turvalisust. Teenus on soodne võrreldes investeeringutega oma serveritesse, litsentsidesse, seadistamisse jne. 

 

Antud lahendus võimaldab teie töötajale moodsaimad töövahendid ja ühistöö võimalusi. Kasutajad ei pea enam muretsema, kas arvuti operatsioonisüsteem ja rakendused on uuendatud ja turvalised. Kasutajad saavad keskenduda põhiärile ja ei pea vaevlema harjumuspärast IT probleemidega.

Teenuse maksumus:

  • Microsoft 365 Business
  • Primendi helpdesk teenus kasutajate konsultatsiooniks ja juhendamiseks

KOKKU 35€+km kasutaja kohta kuus

Küsi pakkumist

Lae alla tooteleht