Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Webinar | SOS - kuidas ennetada igapäevaseid IT muresid

Kes? Henri Niinepuu ja Rene Kaalo | Primend
Millal? 27. mai 2020 10:00:00
Kus? Webinar

Seminari viivad läbi meie klienditoe juht Henri Niinepuu ja teensute müügijuht Rene Kaalo.

Henri ja Rene on need, kelle poole meie kliendid oma murede ja probleemidega esimesena pöörduvad. Kriisiperiood on üheltpoolt olnud  heaks proovikiviks meile endile, teisalt joonistus selgelt välja, millised olid klientide põhilised murekohad kaugtööle kolimisel ning millised eelised olid neil, kes pääsesid kergema vaevaga.

 

Kuula seminari järele siin: