Tehniline tugi - Primend Tehniline tugi - Primend

Tehniline tugi

Kiirus, professionaalsus ja sõbralikkus. Kontakteerudes Primendi tehnilise toega, võite kindlad olla, et saate abi pilveteenuste spetsialistidelt.

Pilve- ja serveriteenuste tugi

Primendi on meeskond parim pilveteenuste juurutaja ja tehniline konsultant.

Kui soovid pilveteenuste võimalusi maksimaalselt ära kasutada sõltumata sellest, kas pilves on vaid üks server või kogu ettevõtte infosüsteem, on Primend õige valik. Meilt saad tuge kõigele, mis puudutab pilveteenuseid ja nende juurutamist sinu ettevõttes.

Primendi serveri- ja pilveteenuste tugi. Primend monitoorib teenuste toimimist. Turvapaigad. Varukoopiahaldus. Koormuse monitooring

Kõige kiirem ja kompetentsem pilveteenuste tugi

  • Me pakume pilveteenuste tehnilist tuge Teile sobival ajal ja formaadis!
  • Meie peamine eesmärk on 100% kliendirahulolu. Oleme ettevõte, kellega on hea koos töötada.
  • Tagame kliendile kiire reageerimise (SLA) ja kindla tugiisiku (kliendihaldur).
  • Primendi meeskond omab kogemust ja oskusteavet, mis võimaldavad ehitada väga kõrge konsolideerimisastmega IT lahendusi.
  • Pidev investeerimine ettevõtte ja inimeste arengusse
  • Harime oma kliente ja koostööpartnereid seminaride kaudu. Korraldame neid regulaarselt
  • Primend OÜ on 100% Eesti kapitalil põhinev ettevõte

I taseme tugi

Teenus on mõeldud keskmise suurusega ettevõtetele (kuni 250 kasutajat), kellel ei ole oma IT juhti. Lisaks IT juhi teenusele sisaldab teenus kasutajate ja serverteenuste igapäevast tuge. Teenus sobib ettevõttele, kes soovib hankida kogu IT ühelt kindlalt partnerilt.

IT Juhi teenus:

Ettevõtte vajadustest lähtuvate IT arengusuundade korraldamine;
Ettevõtte juhtkonna koosolekutel osalemine ja IT arendamine vastavalt ärivajadusele;
IT eelarve kujundamine ja täitmise jälgimine;
IT (arvuti- ja telefonivõrgu, riist- ja tarkvara, registrite ja andmekogude) toimimise tagamine ja teenusepakkujatega suhtlemine;
IT kasutajate-eeskirjade väljatöötamine ja täitmise jälgimine;
Tagab IT seadmete hoolduse ja häireteta toimimise koostöös teenusepakkujaga;
IT hangete korraldamine, vajaminevate tehnoloogiate olemasolu tagamine;
IT turvameetmete tagamine;
IT üksuse töö planeerimine, organiseerimine, kontrollimine ja juhtimine.

Kasutajatugi ja serverteenuste tugiteenus:

Eesti- ja Inglisekeelne tehniline tugi;
kindel tugiisik litsentseerimise küsimustes;
suhtlemine kolmandate osapooltega (Microsoft, Amazon, Google jne);
uute pilveteenuste juurutamise konsultatsioon;
paigaldatakse serveritele turvaparandused;
pilveteenuste monitooring:
kontrollitakse üle turvakopeerimise logi (toimimise kontroll);
hinnatakse teenusserverite kõvaketaste täituvust;
hinnatakse teenusserverite koormust (mälu, protsessor);
hinnatakse teenusserverite ärirakenduste ning andmebaaside töötamist.

Kõrgema taseme tehniline tugi

Teenus on mõeldud ettevõtetele, kellel on olemas IT juht ja/või IT osakond. Teenususe sisu on olla olemasoleva IT osakonna partner ning hallata teatud teenuseid ja pakkuda tehnilist tuge IT juhile ja/või osakonnale. Teenuse sisu:

  • eesti- ja inglisekeelne tehniline tugi;
  • kindel tugiisik litsentseerimise ja muudes IT küsimustes;
  • suhtlemine kolmandate osapooltega (Microsoft, Amazon, Google jne);
  • uute pilveteenuste juurutamise konsultatsioon;
  • paigaldatakse serveritele turvaparandused;
  • pilveteenuste monitooring:
    • kontrollitakse üle turvakopeerimise logi (toimimise kontroll);
    • hinnatakse teenusserverite kõvaketaste täituvust;
    • hinnatakse teenusserverite koormust (mälu, protsessor);
    • hinnatakse teenusserverite ärirakenduste ning andmebaaside töötamist.

Tugiteenuse eelised

  • Me oleme alati kättesaadavad e-maili, telefoni või live-chati teel
  • Tehniline ekspert meeskond – kui te pöördute Primendi tehnilise toe poole võite kindlad olla, et suhtlete pilveteenuste tehnilise ekperdiga. Me saame aru, et aeg on raha. Selleks ongi meie eesmärk lahendada probeem kiiresti või leida lahendusele kiire vastus.
  • Operatiivsus – Kui te kontakteerute pilveteenuste toega, siis võite kindlad olla, et töötame pingsalt ja kiirelt lahendamaks teie mure või leidmaks sellele vastuse. Me ei lahenda lihtsalt teie hetke probleemi vaid pakume välja lahendusi süsteemi paremaks tööks. Teadmised ja suhtumine klientidesse on oskus, mis eristab meid teistest teenusepakkujatest.
  • Läbipaistvus – kui me ei tea vastust, siis me ei teeskle, et teame. Me oleme ausad ja pakume välja järgmisi samme, et leida probleemile kiire vastus. Meie tehnikutel on sügavam ligipääs erinevate pilveteenuste andmebaasidele, kust saame kiiremat ja paremat tehnilist abi.
  • Dokumentatsioon – Märgime üles Primendi infosüsteemi kõik teie ettevõttega seotud informatsiooni. See tagab kliendile kindluse, et me teame põhjalikult teie süsteeme ja süsteemide sidususi. See kahandab märgatavalt probleemi tekkimisel eelinformatsiooni kogumise ajakulu ja tagab kliendile kiire reageerimise.