TABLOO siseveeb

TABLOO siseveeb ja dokumendihaldus on Microsoft Office 365 SharePoint Online’i keskkonnale ehitatud lahendus, mis ühildub kõigi Office 365 pakettides kasutusel olevate funktsionaalsustega. TABLOO on üles ehitatud moodulitena, mis tähendab, et iga ettevõte saab kujundada endale sobiva paketi. TABLOO on igatpidi muudetav ja kohandatav ettevõtte vajaduste järgi ning dokumendihaldust saab kujundada oma ettevõtte stiili (värvid, logod, fondid jne) ja funktsionaalsuse järgi. Dokumendihaldus vastab ka GDPR-i nõuetele.
TABLOO dokumendihalduse lahendus ehk dokumentide hoidla ehk nn „vana failiserver” on moodne keskkond, mis koondab endas lihtsalt hallatava dokumendihoidla ja tagab igal ajahetkel juurdepääsu tööks vajalikule teabele. Enam pole vaja töö tegemiseks hoida lugematul hulgal faile oma arvutis ega failiserveri kettal. TABLOO dokumendihalduse lahendus vastab ka uutele andmekaitsemääruse nõuetele.

TABLOO siseveeb ei ole tavapärane dokumendihalduse süsteem, samas on ta keskpunktiks kogu ettevõtte teabe talletamisel. See võimaldab erinevate funktsioonide abil mugavalt ja lihtsalt üles laadida, luua ning leida erinevat tüüpi sisu. 

TABLOO on kulutõhus, kiire ja mugav 

TABLOO platvorm on ideaalne koostöö tegemiseks, dokumentide haldamiseks ja ettevõttesiseseks suhtluseks. SharePoint võimaldab ühte kohta koguda kõik ettevõttele vajalikud dokumendid, neile turvaliselt ligi pääseda ja jagada neid kellega vaja – kas ettevõttesiseselt või -väliselt.  

Loo professionaalne siseveeb

SharePointi põhine siseveeb võimaldab Sul jagada ja hallata sisu ning rakendusi, mis aitavad tõhustada meeskonnatööd, leida kiiresti teavet ning sujuvalt koos töötada.

Kiire juurdepääs kõikidele andmetele

TABLOO siseveebi saab kasutada virtuaalse andmebaasina, mis annab Sinu töötajatele kiire juurdepääsu väärtuslikele ettevõtteülestele andmetele ja spetsiifilisele teabele, mis teeb igapäevaelu lihtsamaks. 

Ööpäevaringne mobiilsus

Microsofti failitalletus- ja ühiskasutustoodete eesmärk on abistada Sind failide talletamisel, juurdepääsul, kaasautorina dokumendi koostamisel ja failide üleslaadimisel kõikjalt ning aidata Sul hõlpsalt anda faile ühiskasutusse nii oma ettevõttes kui ka väljaspool seda.

Kohandatavad kasutajaõigused

TABLOOs saad hõlpsalt muuta õigusi, et anda õigetele inimestele juurdepääs vajalikele andmetele, piirates samal ajal juurdepääsu teistele. Spetsiaalselt määratud ja volitatud juurdepääs dokumentidele annab töötajatele paindlikkuse teha tööd meeskondades, osakondades või allüksustes.

Parem koostöö meeskonnaliikmete vahel

Meeskond vajab mobiilses ettevõttekeskkonnas koostöö tegemiseks õigeid tööriistu. Meeskonnaliikmed saavad ühiselt dokumendi koostada, jaotades ära ülesanded või lõigud, ja keskkond ühendab need töö tegemise ajal terviklikuks dokumendiks.

Automatiseeritud töövood ja vormid

Taboo võimaldab ettevõtetel muuta kriitilised äriprotsessid sujuvaks, esitades näiteks kulud või puhkuste vormid automatiseeritud töövoogudega.

Ettevõtte otsingufunktsioon:

Edu saavutamine seisneb töötajatele õige sisu andmises, pakkudes võimsat ja laialdast otsingufunktsiooni teave otsimiseks tervest siseveebist ja pilvesalvestussüsteemidest.

Ettevõtte elu tuiksoon

Kahtlemata on TABLOO kõige tõhusam just koostöövahendina. Meeskonnad saavad ühiselt kalendrit kasutada, et jagada töökoormust või registreeruda koolitustele või suvepäevadele. Kogu sotsiaalmeedia on hiireklõpsu kaugusel ja pildid ettevõtte viimasest sündmusest on hõlpsalt leitavad. Töötajad leiavad personaliosakonnast kiiresti mis tahes vormi või saavad juurdepääsu turundusmaterjalidele.

Kui kõik teed viivad Rooma, siis saab kogu ettevõtte teave kokku TABLOO siseveebis. 


 


Hewlet Packard Enterprise Silver Partner
MS Country Partner of the Year
MS Gold Partner