Primendi kasutajatoe tugiteenus on mõeldud igas suuruses ettevõttele. Teenuse eesmärk on pakkuda kasutajatele kiiret ja kvaliteetset IT alast tuge nii telefoni kui emali teel. Kasutaja pöördumistele vastavad koolitatud spetsialistid, kes on valmis suurema osa muredest lahendama koheselt esimese pöördumise käigus. Primendi tehniline meeskond on piisavalt suur, et pakkuda kiiret tuge ja meeldivat klienditeenindust.

Primendi tiim ►

Kasutajatoe tugiteenusest lähemalt

Kasutajatoe tugiteenus on teenus, mille eesmärgiks on kõrvaldada hooldatavates IT seadmetes tekkivaid tõrkeid ning nõustada kasutajat infosüsteemi parendamise küsimustes. Hoolduse käigus pannakse rõhku IT infrastruktuuri töökindlusele, IT probleemide ennetamisele, kasutaja nõustamisele, probleemi õigeaegsele ja kiirele lahendamisele, nõuannetele infosüsteemi parendamise võimalustest ning tegevusstabiilsusele kvaliteetse infosüsteemi tugiteenuse kaudu.

Kasutajatoe tugiteenuse võtmesõnad: 

Üks pöördumispunkt kasutajale kõikides IT tehnilistes küsimustes
Kõikide pöördumiste ja tegevuste registreerimine keskses registris
Suhtlemine kolmandate osapooltega (Interneti, majandustarkvara, tootmistarkvara partneritega)
Tööjaamadesse installeeritud operatsioonisüsteemi haldus ja tugi (Mac, Linux, Windows)
Windowsi turvaparanduste paigaldamine keskselt (operatsioonisüsteemi uuendused, turva uuendused, viirusetõrje uuendus)
Kliendi poolt kasutatava laiatarbe tarkvara paigaldus ja tugi (Smart-ID, Java, Adobe)
Microsoft Office tarkvara paigaldus, haldus ja tugi (Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Teams)
Office365 veebiteenuste tugi (Exchange online, OWA, Sharepoint online, OneDrive for Business)
Nutiseadete kasutamise ja seadistamise juhendamine (Outlook, E-mail, Kalender, Teams)
IT seadmete inventarinimekirja pidamine keskhaldusega
Printerite hoolduse vahendamine
Arvutisse seadistatud VPN tugi
Garantiiliste seadmete vahetuse organiseerimine
Uue või asendatava arvutustehnika paigaldamine ja seadistamine (1-2 komplekti kuus)
Hallatavate arvutite ja muude IT seadmete kolimine ühest asukohast teise asukohta (1-2 komplekti kuus)
Kasutajate nõustamine arvutustehnika paremaks kasutamiseks
Tööjaamade tsentraalne uuendamine ja haldus
Kohapealne tugi juhul kui pole võimalik probleemi kaughalduse teel lahendada
Kaughalduse teostamine ja kasutaja juhendamine Teamviewer lahenduse kaudu
Telefonikonsultatsioon
Vanade seadmete hävitamine ja utiliseerimine
 

Lisaks kasutajatoele pakume ettevõtte kontaktisikutele ja/või juhtkonnale:

IT arendusettepanekud vastavalt vajadusele, kuid mitte vähem kui kord aastas
Regulaarseid kohtumisi, kus vaatame üle kasutajate pöördumiste sisu ja kasutajate tagasiside teenusele
Kliendihaldur
Microsofti litsentseerimise konsultatsioon
 

Primend garanteerib rikketeatele reageerimise tööajal vastavalt järgmistele kategooriatele:

Maksimaalselt 2 tunni jooksul juhul kui pole töökorras vähemalt üks kasutaja seadmel töötav ärikriitiline teenus
Maksimaalselt 4 tunni jooksul juhul kui pole töökorras vähemalt üks kasutaja seadmel töötav teenus
Maksimaalselt 8 tunni jooksul juhul kui pole töökorras tööjaam või muu mitte ärikriitiline teenus
Maksimaalselt 24 tunni jooksul juhul kui on kasutaja poolne küsimus, mis ei vaja kohest reageerimist
 

Teenuse hinnastus

Pakume teenust fikseeritud kuutasu põhiselt ning see sisaldab kõiki eelkirjeldatud IT haldusteenustega seonduvaid töid ja IT alaseid kasutaja murede lahendamisi.

 

KÜSI PAKKUMIST ►