Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Office 365

Hoia tuttavad Word, Excel ja PowerPoint alati ajakohased

 

Office 365 tööriistad sisaldavad pilvepõhiseid kontoriteenuseid teabehalduseks ning tuttavaid töölauarakendusi, nagu Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access, Publisher ja teised. Teabehalduseks mõeldud pilveteenused on järgmised:

  • Exchange e-posti, kalendri ja kontaktide jaoks;
  • SharePoint dokumenditeekide ja andmehalduse jaoks;
  • OneDrive isiklike dokumentide haldamiseks ja sünkroonimiseks;
  • Teams kiireks vestlemiseks, videokõnede tegemiseks ja konverentside pidamiseks;
  • Power BI äriaruandluse jaoks.

Office 365 teenused on paindlikud – iga ettevõtte jaoks on olemas sobiv funktsionaalsus ja hind. Office 365 Business ja Office 365 Enterprise pakuvad funktsioone igas suuruses ettevõtetele ning juurdepääsu Office’i kontorilahenduste ja pilveteenuste uusimatele versioonidele.

Võrdle erinevaid Microsoft 365 pakette

Tootlikkus kõikjal, igas seadmes

Office 365 teenused töötavad igas seadmes, nii kontoris kui ka liikvel olles. Exchange Online on kõige populaarsem ettevõtete e-posti teenus ja seda saab kasutada peaaegu kõigis nutiseadmetes. Populaarsete Wordi, Exceli ja PowerPointi rakenduste veebiversioon võimaldab Sul redigeerida dokumente igal veebiühendusega ekraanil.

Microsoft 365 paketis on lisaks Office 365 funktsioonidele saadaval ka seadmehalduse ja andmekaitsetooted. Vastavusametnikud saavad meilisõnumites, OneDrive’is, SharePointis ja failiserverites olevatele dokumentidele lisada andmesäilituse ja klassifikatsioonireegleid.
Office 365 aitab olla produktiivne isegi laua tagant eemal olles.

Office 365 sisaldab tuttavaid töölaua tööriistu nagu Word, Excel, Outlook ja PowerPoint, kuid ka olulisi teenuseid, nagu Exchange Online e-posti edastamiseks ja SharePoint dokumentide haldamiseks. Samad tööriistad on saadaval ka mobiilikasutajatele nende Androidi, iOS-i ja Windowsi seadmetes.

Integreeritud vastavuse ja turbehaldus

2018. aasta 25. maist kehtima hakanud isikuandmete kaitse üldmäärus kehtestas andmesubjektide kaitseks ranged juhised. Andmetöötlejad peavad kehtestama isikut tuvastava teabe haldamise reeglid ja suutma tõendada vastavust.
Office 365 ja Microsoft 365 Enterprise’i toodetesse integreeritud vastavustööriistad pakuvad vahendeid isikuandmete leidmiseks, säilituspoliitikate jaoks, andmekao ärahoidmiseks, aruandluseks ja juhtumite haldamiseks.
Vastavusametnik saab kasutada üht haldustööriista SharePointi dokumenditeekide, Onedrive’i dokumendikaustade, e-posti ja ettevõtte vestluste jaoks. Primend pakub Office 365 tuge andmekaitseametnikele, kes peavad turvama ettevõtte kontrollitavaid andmeid.

Primend – Office 365 tugiteenuste ja hoolduspartner

Pilveteenuse seadistamine on sama lihtne kui mobiilirakenduse installimine. Kuid see muutub üsna keeruliseks, kui pead haldama volitatud juurdepääsu ettevõtte teabebaasile ja dokumentidele. Või kui soovid kaitsta seadmeid, mida inimesed kasutavad ettevõtte ressurssidele juurdepääsuks.
Primend pakub lisaks Office 365 toele ja hooldusele ka järgmist:

  • Kasutaja ja andmete pääsupoliitikate haldamine.
  • Dokumentide automatiseerimine SharePointi töövoogude ja dokumendimallide abil.
  • SharePointi suhtlussaidid.
  • Power BI aruandlus ja ETL-i töövood andmeladudele.
  • Microsoft Teamsi parimate tavade ja lõppkasutaja koolitused.
  • Juhtumihaldus ja turvalisuse/privaatsuse konsultatsioon.
  • Ettevõttesiseste seadmete IT-haldus.

Küsi pakkumist